Gay Iaşi: blog de a(l)titudine.

Tovarăși, vă denunț!

Posted on: Septembrie 14, 2008

… Nici bine nu ne-am dezmeticit din povestea ţesută de Ecaterina, prin aprilie… parcă, după „misiunea ei, jamesbondiană„, că am şi fost acuzaţi, fără a fi devoalate niscaiva dovezi, de „fraude” şi tot felul de acţiuni subterane bahluviene, de… nomina odiosa.

&

Din ceea ce se poate observa, s-ar părea că cineva are ceva cu Iaşii, şi, mai ales, cu apreciatul proiect www.suntgay.ro, care reprezintă, într-un fel, comunitatea LGBT Iaşi. M-aş fi aşteptat să fim atacaţi, în cel mai stalinist chip cu putinţă, de duşmani recunoscuţi (ca ND-ul sau BOR-ul), dar nu, nu a fost aşa… nomina odiosa aflându-se într-o concurenţă dementă cu mine, cu tine, cu sine… şi încercând să o elimine, a denunţat, public (criant) „frauda” iaşiotă!

&

Este de aşteptat să se petreacă, tot după un scenariu stalinist, o inversare a voturilor, dacă e să ne luăm după atenţionarea administraţiei vigilente de poll: cei care se gândesc din nou la fraude, vor munci în zadar”. În concluzie, să nu o mai lungesc degeaba: Nu contează cine votează. Contează cine numără voturile, spunea odată, Iosif Vissarionovici Stalin. Q.E.D.


9 răspunsuri to "Tovarăși, vă denunț!"

Situatia mea este mult mai dificila si greu de inghitit pentru mine.
Pe langa faptul ca am mituit o lume intreaga sa ma voteze, am aflat ca am si voturi fraudate. Trist. Dar asta nu e grav. Am fost acuzat, intr-un mod hitlerist ca sunt moldovean. Mi-e teama sa nu vina ardelenii mei in Iasi cu lagare!

Si cat de mult adevar graia Iosif Vissarionovici Stalin…
Concluzia: votati GuyDream ca o faceti degeaba.

Felicitari echipei suntgay.ro pentru tot proiectul.

___
Tovarase Gayiasi, suntem consateni 🙂

Stai liniştit măi „Drimăre”, a fi moldovean nu e chiar atât de rău, noi o ştim mai bine, mai rău e să fii paranoic şi să (chiar) crezi că lumea te bagă în seamă (nomina odiosa). Oricum blogul tău nu avea un conţinut vădit gay, mesajul fiind foarte bine camuflat, ceea ce nu e tocmai rău. Ceea ce lumea nu mai înţelege este nebunia unora, dar şi a altora! Votaţi naomi!

vad ca va place foarte mult Hitler si Stalin:)

Unora le place Stalin (că el numără voturile). Votaţi naomi!

prefer Hitler. Era direct. Omora tot ce nu-i convine. Votati GuyDream!

lol….
vai da nu credeam k o sa se faca asha o bulangeala pe chestia cu voturile. duuumnezeule…

aaasha sa ma lamuriti totusi ce-i cu cacatul „Nu contează cine votează. Contează cine numără voturile” si ce relevanta are acuma? da-mi voie sa-ti spun o chestie… fac parte din echipa de organizare si am fost de fata cand s-au selectat din gama larga de propuneri primele nominalizarile de la fiecare sectie! nu se fac manari, nu se incearca „bagarea in fata a lui X sau Y” sau „numararea selectiva a voturilor”… tocmai de-asta m-am bagat in chestia asta pentru k mie mi se rupe de bloguri, de nominalizari, si de toata prostia asta :))

treziti-va! avem probleme mult mai mari cu lumea de-afara k sa ne tot aruncam pisica moarta de la unu la altu…

Bravo CFR!

Domnule Mihai Vicu vă felicit că faceţi parte din echipa de organizare, chiar vă felicit pentru treaba frumoasă pe care o faceţi la Cluj, deja de câţiva ani. Aş vrea să lămurim câteva lucruri, dacă se poate… în sensul unei minime înţelegeri…

1. Ca membru al comunităţii LGBT din Iaşi, m-am simţit jignit de acuzele grave venite din partea nomina odiosa, care nu a produs dovezi (sic!).
2. „Căcatul” acela la care vă referiţi poate fi clisma oferită de Tovarăşul Stalin atunci când, împreună cu alţii, a îngropat democraţia = votarea.
Acelaşi lucru e posibil să se întâmple şi cu poll-ul dumneavoastră, din moment ce am fost, „subtil”, atenţionaţi că „voturile fraudate” nu vor fi luate în calcul (cine va stabili care sunt „acele” voturi, va produce din nou o clismă a la Stalin…); cred, sincer, în onestitatea dumneavoastră, dar vă rog să îmi lăsaţi posibilitatea să îmi iau unele rezerve în privinţa rezultatului final – e dreptul meu de cetăţean (din Iaşi) al României.
3. Aşa e, avem multe probleme cu cei care nu ne înţeleg şi care nu ne tolerează. Din câte ştiu, site-ul de la Iaşi (www.suntgay.ro), şi-a propus să ofere o imagine civilizată şi, mai ales, corectă asupra lumii LGBT din ţara în care trăim şi nu numai. Poate şi din acest motiv merita (citeşte merită) votat.

P.S. Şi naomi merită o şansă! votaţi-l!

Lasă un răspuns

